2017 - akce a soutěžeČeský pohár F1E 2017Výsledky sezona 2017Mistrovství světa F1E a Světový pohár - Memoriál Popa Cringu - Rumunsko, 21.-26.8.2017Výsledky soutěží:Memorial.pdf TURDA2017.pdf F1E2017Juniors.pdf F1E2017Seniors.pdf Hranický historik - 4.6.2017Předběžné info z 14.4.2017:Od tohoto roku byla změněna národní pravidla SAMu 78 - viz sam78.cz a proto pro naši budoucí soutěž konanou na začátku června budou platit tyto "místní úpravy": Old Timer 400 - dříve "400" - elektromotor tř. 400 - (MIG, Speed, Permax, Jamara atd.), bez převodovky, 2x Li-Pol, motor. let 60 vteřin, maximum 7 minut (420 vteřin), sklopná vrtule povolena, 3 lety, výsledek - součet časů všech 3 letů, maximum pro rozlétávání určí ředitel soutěže až před rozlétáváním ELOT - dříve "Open" - libovolný elektromotor, převodovka povolena, 2x Li-Pol, motor. let 30 vteřin, maximum 7 minut (420 vteřin), sklopná vrtule povolena, 3 lety, výsledek - součet časů všech 3 letů, maximum pro rozlétávání určí ředitel soutěže až před rozlétáváním Electrorubber - tato kategorie má patrně nahradit kat. Wakefield, ale vzhledem k tomu, že je velmi omezen typ elektromotoru na AEO C - 20 KV 1550 střídavý + vrtule max. 8" nebo Graupner Speed 300/6 V + převodovka 1:5 + vrtule max. 10", tak tuto kategorii létat NEBUDEME TEXACO - start ze země nebo hodem, maximum 15 minut, 3 lety, výsledek - součet časů všech 3 letů, maximum pro rozlétávání určí ředitel soutěže až před rozlétáváním E30 - tzv. třicetinky - motor. let 20 vteřin, pořadí dle přistání, 4 lety - 2+2 Propozice: Propozice-Hranicky-historik10.doc Výsledky soutěží: Vysledovky-historik10.xls Foto ze soutěže: Tatra - den otevřených dveří - 3.6.2017koprivnickednytechniky.webnode.czFoto z akce, muzea a polygonu; v montážní hale focení nedovoleno :-( Hranická termika - 20.5.2017![]() Foto ze soutěže: ![]() Pozn: na akci mě (SV) zaujal starší elektrolet Diskus? o rozpětí křídel 3-3,5m. Elektromotorizace byla sestavena z elmotoru MEGA 22/45/3 nebo 3E + 8S LiPol! + uhlíková vrtule - listy i kužel Michna 300/120mm (cca 12/4,5"). Na první pohled je elmotor silně přetěžován, ale malé stoupání listů - 120mm nejen způsobuje velký tah při malé rychlosti - hodu z ruky, ale ještě přiměřený proud - jako regulátor byl použit černý Jeti Master 48 Opto. Dobu motorového letu odhaduji na max. 20 vteřin do výšky min. 300m. Mistrovství ČR RCVS - 13.5.2017Výsledky soutěže: MCR-rcvs2017.xls |